måndag 26 januari 2009

Vilken helg...

Helgen började med att Emelie bjöd hem mig på middag. Igen måste jag säga för det händer ganska ofta att jag äter där. Hemmagjord pizza blev det, mmm vad gott. Och såklart en massa hundprat, vi satt båda och var nervösa inför lördagens tävling. Vilket så här i efterhand visade sig vara onödigt då våra hunder gjorde sitt bästa. Jag fick ihop 170,5 poäng och är klar för nästa klass. Emelie tog hem vinsten på hela 186 poäng. Vilken uppvisning!!! Måste även passa på att säga grattis till de andra tävlande som också hade kanon fina resultat.

Eftertävlingen bar det av till Falun. Där började vi med lite shopping, en god grekisk middag och kvällen avslutades sedan med kex, ost och rött vin! Och såklart mycket trevligt sällskap. En kväll precis i min smak!

Efter en lång frukost på söndagen åkte vi ut till ett militär område och släppte hundarna så att de fick leka en sväng. Sedan var det dags att göra stan igen.

Det har varit en bra förutom en mycket tråkig händelse. Men det kanske jag berättar om en annan gång.

Nu är det dags för middag.

Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Hejsan.
    Har totalt missat att du skaffat en blogg =) KUL. vill passa på att gratulera till tävlings resultatet. Du och syrran försvann så jag hann inte grata någon av er.
    SUPER GRATTIS. Vilkapoäng! Kanon.

    Kjam Anna
    www.roosarnashemsida.net

    SvaraRadera
  2. Grattis till de goda resultatet på tävlingen! Bara att hålla i träningen nu så går ni långt.

    Hoppas allt e bra. /Anna U

    SvaraRadera