söndag 18 januari 2009

Bevakningsträning

Jag och hundarna precis kommit hem från en mycket rolig bevakningsträning. Även denna gång hade vi tillgång till en gammal byggshop. Det är kanon kul att träna där! Billy tycker att det är jätte spännande att leta människor när det är lite klurigt och han får klättra lite. Det fanns många bra gömställen... Som tur var hade vi en fotograf med så jag äntligen kan lägga in lite bilder, tack för dom!!!


Ginza däremot tycker att det är lika spännande att lukta i backen. :)

Men så var det första gången för henne också så hon visste inte riktigt vad hon skulle göra. Men hon lyckades ändå hitta figuranterna...



Igår jobba jag åt mamma på blomsteraffären eftersom hon var på mässa i Stockholm. Hade egentligen velat föja jag med, men man blir så sugen att handla och då måste jag köpa ett större hus först! Sen blev det en långpromenad med hundarna i skogen. Resten av dagen var det städning och tvättning som gällde, tills det var dags att heja på Bollnäs i Körslaget!

Nu ska jag till mamma och äta och se på bandy!

3 kommentarer:

  1. Mmm körslaget är himla roligt! Vart ligger den gamla byggshopen? Kanske skulle vara bra för olympe att smyga runt o leta på lite människor som är super trevliga med godis....de är väl så ni tränar lr? iaf så skulle hon behöva de. Nu har jag lugnat mig efter att sett filmen småstadsliv, jag vill se den om och om igen, så sjukt rolig!!!! Tur de jobbar på en till : )

    SvaraRadera