tisdag 6 januari 2009

Slut på ledigheten

Ja, då var det snart dags att börja jobba igen efter nästan tre veckors ledighet. Det känns faktiskt ganska skönt att börja jobba igen så att det blir någon ordning på dagarna. Det svåraste blir nog att ta sig upp imorgon bitti då jag har blivit van att sova aldeles för länge på morgonen.

Trots en lång ledighet så var det väldigt längesen jag skrev. Jag har hunnit fira både jul och nyår. Julen firades som vanling hos mamma och pappa. Eller precis som vanligt var det ju inte eftersom det var första julen utan morfar. Usch vad det var jobbigt, jag saknar honom så himla mycket!!! Nyår firade jag hemma hos Maddan tillsammans med Markus, Emelie & Micke, Marie, Sofie och alla våra hundar. Det var en mycket trevlig kväll med en massa god mat så klart!

Nytt år = nya löften. Mina nyårslöften är att träna både mig själv och hundarna bättre, samt att äta lite nyttigare mat. Det har väl inte gått så där väldans bra. Kommer nyss från Lotta och där får man ju alltid en massa gott fika som man inte gärna tackar nej till... Träningen har väl gått lite bättre. Marlene har fått ut mig på längdskidor några gånger och det har varit super skoj. Ja ja helt ärligt så är det mest hundarna som får jobba då, men det var ju också ett nyårslöfte. *fniss*

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som ger nyårslöften, jag vågar inte lova något ; )
    Ska försöka åka lite längd med olympe imorgon, har listat ut att det ska finnas ett pulka spår så då kan jag kanske ha hunden med där. Till helgen tror jag det blir långfärdsskridskor, en jobbakompis har nyss köpt så jag tänkte hyra och hänga med henne, de måste du testa det är super roligt!!

    SvaraRadera