tisdag 27 januari 2009

Grattis Ginza

Oj vad tiden går fort, idag fyller Ginza 2 år. Det känns som att jag nyss har hämtat henne. I och för sig så var hon 8 månader då, men att jag har haft henne snart ett och ett halvt år känns det inte som.

Idag efter jobbet blev det lite lydnadsträning med hundarna. Var och tränade med Kats och Emelie igår och fick lite tips. Dom försökte hjälpa mig så gott dom kunde men med usel tajming och med obefintlig koordination så hade dom de inte lätt... Stackars er men tack för hjälpen! Som tur var gick det mycket bättre idag. :)

Efter detta var jag upp på byn och handlade och fick middag av pappa. Hemagjord mos och korv i ugn passar egentligen inte in i mitt nya liv, men det är ju så gott... Så sedan var det bara att traska iväg på en lång promenad. Nu är det duschen nästa!

4 kommentarer:

  1. Grattis Ginza på 2 års dagen!

    //Emelie, Siri & Bita

    SvaraRadera
  2. hipp hipp hurra!! Grattis till Ginza! Men de känns inte som att du haft henne så länge... Jag gjorde också en sak idag som inte passar in i det nya livet...åt en hamburgetallrik på lunchen!! Gott men känns så där nu ; )

    SvaraRadera
  3. Hur många gånger har du börjat ditt nya liv? Har du lika många liv som katterna?? ;)

    SvaraRadera
  4. Men hallå step var dans!!! De hette step dance! så jag har inte undanhållit något!!!!!! *lipar* jag bara överdrev lite för dig... hihi

    SvaraRadera