lördag 21 februari 2009

Sportlov

Idag är det första dagen på mitt sportlov, skööönt! Idag har Olympe varit på besök, så vi har varit ute i skogen i nästan 2 timmar och plumsat i snö upp till magen. Ginza blev såklart helt galen när Olympe kom. Hon är snäll men blir så glad och uppstressad så hon vet nog inte riktigt vad hon gör. Tur att Olympe är snäll och har långt tålamod. Men bara man börjar gå så lugnar de ner sig.
Här kommer de i full fart...

Äntligen uppe på berget.
Jag tror att både jag och hundarna är lite trötta... mest hundarna! *Fniss*
Tillslut sköter sig Ginza så bra att Olympe till och med kan leka lite med henne! :)

Nu har jag tre trötta hundar. Visst är dom söta?

När jag ändå är inne och skriver ska ni få se vilken fin pressent jag har fått. Den passar perfekt på Billy. Tack Lotta!!!

3 kommentarer:

  1. Jaa visst är dom söta, kan inte låta bli att tycka att olympe alltid är lik andra djur. Ex bilden dom sitter bredvid varandra så ser hon ut som en valross med tänderna ;) när hon ligger i hallen, groda, el padda kanske hihihi Vilken tur hon har som får leka med Ginza o Billy!! Tack för igår!

    SvaraRadera
  2. Måste vara körigt att ha sportlov, har inte ens gjort nått inlägg under hela veckan!!

    SvaraRadera
  3. Ja det är då ett väldigt långt sportlov du har.......
    Kom igen nu!! :)

    SvaraRadera