fredag 6 februari 2009

VM i Ryssland

Igår åkte lillebror till Ryssland för att spela VM med sveriges U17 lag. Mamma och pappa är också på plats i Ryssland för att heja på. Nu har jag precis varit inne på svenskbandy.se och sett att sverige vann den första matchen mot Kazakstan med 7-0 i minus 30 grader! Martin gjorde ett mål! Grattis!!!

Den här veckan har det inte hänt någonting alls eftersom jag inte har känt mig så frisk. Jag har jobbat, suttit framför tv:n och sovit. Har lagt mig före 9 varje kväll! på grund av detta har hundarna fått lite varierande promenader. I onsdags åkte jag efter en skogsväg, jag åkte bil och hundarna sprang bredvid. Igår fick dom springa berdvid skotern, gissa om jag börjar bli bekväm. :)

Som tur var har jag inte behövt laga någon mat de senaste dagarna. Jag har ju världens bästa mormor som bjuder mig när hon vet att jag inte är så pigg. Snällt va!?

Ikväll blir jag också bjuden på mat, plankstek tror jag det blir, gött!!!

1 kommentar:

  1. Va roligt för Martin!!!
    Jag blir så full i skratt...kommer du ihåg när du satt och korrekturläste en inlägg åt mig....say no more! Nåja det är det som gör bloggen levande, allt ska inte vara perfekt :) Men vill du vara snäll o svara på mitt sms tro...vill veta : )

    SvaraRadera