fredag 20 mars 2009

Nervös

Har precis varit ute och tränat lite med Ginza inför morgondagens tävling. Som vanligt blir jag alltid nervös inför en tävling, vet inte riktigt varför men så blir det varje gång. Imorgon ska vi starta i lydnadsklass tre för första gången. Jag har inte hunnit träna in alla moment speciellt bra men eftersom det är tävling på hemma plan så anmälde vi oss ändå. Det viktigaste imorgon är att Ginza gör sitt bästa och att se om hon orkar ett helt lydnadsprogram.

Titta här vilka små sötingar min katt Svea har fått! Förstod för ett tag sedan att hon skulle få kattungar, vilket jag inte var speciellt förtjust i. Jag tycker att det räcker med 2 katter och 2 hundar i mitt lilla hus. Som tur var blev det bara två stycken och allt var mitt eget fel eftersom jag är så fruktansvärt dålig på att komma ihåg att ge henne p-piller. När dom väl kom ut var dom ju så söta så jag skulle nästan kunna behålla båda två. :)

Trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. Stort lycka till i morgon... det kommer att gå bra. NI är så duktig så. Gå ut och ha kul och njut av er prestation. Så får man se hur långt det räcker...

    SvaraRadera
  2. Lite mer bilder på katterna vill vi ha! Har dom öppnat ögonen nu?? Kramelikram

    SvaraRadera
  3. åå gud så söta misse-ungar!

    SvaraRadera
  4. Uppdatera nu!!! Sen bör du vila så du orkar med helgen : ) Jag har medvetet inte motionera Olympe på hela veckan...hihihi nää ska försöka snabb fostra henne till en avslappnande lugn hund! ; )

    SvaraRadera
  5. SNÄLLA KAN DU INTE BÖRJA BLOGGA IGEN!!!!!!
    Du kan ju alltid skriva om billy´s alla hyss : )

    SvaraRadera