tisdag 10 november 2009

Fler inlägg...?

Trodde jag skulle bli bättre på att skriva lite oftare nu när jag skaffat en bärbar dator så man kan sitta framför tv. Men nej... så blev det inte!
Men jag har haft lite mycket att göra... har precis startat en till mattekurs och det har varit lite att läsa och skriva. Men nu är jag klar... fram till måndag, då kommer nästa uppgift!
Ikväll har det blivit en långpromenad så nu är hundarna nöjd... så man i lugn och ro kan titta på desperate housewives. :)

3 kommentarer:

  1. Äntligen!!! Men du, blir du aldrig färdiglärd i matte du??? : )
    Jag skulle behöva ditt sällskap på varje promenad så skulle de kännas lite lättare att komma ut i kyla och mörker!

    SvaraRadera
  2. Jag har också kolla på desperate ikväll, och med datorn i knä dessutom =)

    Kram i höstmörkret!

    SvaraRadera
  3. Kan inte vara lätt att göra flera saker samtidigt... blogga och kolla på tv... :o))

    Tusen tack för eran show i lördags... helt underbart... fniss..

    Må så gott...kramar om

    SvaraRadera